392-2470-ico-wu.jpg

Sekret Twojej siły

indeks1
Sekret Twojej mocy

Co w takim układzie działa? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o własną wagę. Okazuje się, iż nadprogramowa ilość kilogramów w postaci tkanki tłuszczowej sprzyja obniżce ilości testosteronu we krwi. I na odwrót – zmniejszenie ilości tkanki tłuszczowej powoduje podniesienie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to istotne składniki odżywcze, których rola polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, przykładowo… testosteronu. Rozciągnięte w czasie albo częste głodówki czy kompletne
erekcja
wykluczenie wszelkiego typu tłuszczów z diety, mimo małej lub prawidłowej masy ciała również może negatywnie wpływać na ilość tego hormonu.

Kluczem do dobrego seksu jest zdrowe serce

Postępuj zgodnie z zasadą „to, co słuszne dla mojego serca, jest odpowiednie dla mojego penisa”. Nadmierne spożywanie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w naczyniach krwionośnych. Wskutek tego zmniejsza się ich średnica, a co za tym idzie – przepływ krwi. Ponieważ wzwód polega na wypełnieniu ciał jamistych prącia krwią, nie trzeba chyba pisać jaki będzie skutek, kiedy tej krwi do omawianego narządu dopłynie zbyt mało. Wszystko jest dla człowieka, jednakże, jeśli chcesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra tanio
kiełbasę, tłuste mielone albo boczek w każdej postaci odłóż na specjalne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają sporo błonnika, który efektywnie wpływa na spadek ilości cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso i chudy nabiał, nie jedz codziennie żółtego sera.

Dodaj komentarz