8622-5660-ico-wu.jpg

Pięć typów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno wiesz dobrze o tym, że ćwiczenia działają pozytywnie na stan zdrowia. Ale czy wiesz, że zajęcia na siłowni pozwalają również czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeśli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swoje seksualne możliwości, sprawność i wigor. Poznaj 5 typów ćwiczeń, które najlepiej udoskonalą twoje łóżkowe zdolności!
Podnoszenie ciężarów
Każdy lekarz powinien rekomendować trening siłowy pacjentom, którzy pragną poprawić jakość swojego pożycia intymnego. Ten wariant ćwiczeń pobudza produkcję testosteronu, który jest zasadniczym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski apetyt seksualny. Wybierz plan treningowy z takim obciążeniem, które sprawi, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Ilość testosteronu rośnie, gdy wykonujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. viagra bez recepty

Żeby ulepszyć jakość życia seksualnego, trenuj pompki, przysiady oraz brzuszki. Treningi budujące masę mięśniową wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając poczuć większe zadowolenie z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – dużo z tych grup mięśniowych ciężko pracuje podczas stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre również dla mężczyzn – pozwalają na przedłużenie stosunku i ułatwiają panowanie nad wytryskiem, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada też za trzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają sprawność mięśni dna miednicy, co korzystnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni używać mięśni Kegla, aby opóźnić wytrysk, napinając je zanim osiągną orgazm wiecej znajdziecie tutaj cialis cena

Dodaj komentarz