5656-5358-ico-wu.jpg

Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Ważnym elementem mającym wpływ na potencję jest prawidłowe odżywianie. Zbilansowana dieta jest w stanie wpłynąć na nie tylko poziom potencji, lecz też płodność. Zwróćmy najpierw uwagę na to, co tracimy podczas ejakulacji. Jak się okazuje, dochodzi wtedy do dosyć poważnych niedoborów selenu. Możemy go unormować jedząc niektóre ryby, wybrane orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Kolejny równie ważny składnik naszego męskiego menu to cynk, który odpowiedzialny jest za przyswajanie testosteronu, ten z kolei jest odpowiedzialny za sprawność seksualną. Podczas nadużywania alkoholu czy palenia papierosów tracimy cynk, a łatwo go zwiększyć przez warzywa strączkowe, niektóre ryby, mięso, żółtka jaj albo ostrygi.
Wyjątkowo istotnym elementem jest również arginina, która stanowi osiemdziesiąt procent spermy. Arginina powiększa produkcję spermy a także wydłuża czas życia plemników. Składnik tadalis ten uczestniczy także w czasie chemicznej przemiany w tlenek azotu, dzięki czemu naczynia krwionośne ulegają powiększeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich produktach jak czekolada, wołowina, nerkowce, niektóre ryby, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Warto zwrócić także uwagę na witaminy, szczególnie na witaminę E, jaka jest nazywana witaminą płodności. Odnajdziemy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, zarodkach pszenicy oraz razowym pieczywie. Inna witamina to beta-karoten, jaka wpływa na poprawne uwalnianie hormonów. Jeśli pragniemy uzupełnić jego niedobory warto sięgnąć do marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie cialis bez recepty

Dodaj komentarz