Sekret Twojej siły

indeks1
Sekret Twojej mocy

Co w takim układzie działa? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o własną wagę. Okazuje się, iż nadprogramowa ilość kilogramów w postaci tkanki tłuszczowej sprzyja obniżce ilości testosteronu we krwi. I na odwrót – zmniejszenie ilości tkanki tłuszczowej powoduje podniesienie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to istotne składniki odżywcze, których rola polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, przykładowo… testosteronu. Rozciągnięte w czasie albo częste głodówki czy kompletne
erekcja
wykluczenie wszelkiego typu tłuszczów z diety, mimo małej lub prawidłowej masy ciała również może negatywnie wpływać na ilość tego hormonu.

Kluczem do dobrego seksu jest zdrowe serce

Postępuj zgodnie z zasadą „to, co słuszne dla mojego serca, jest odpowiednie dla mojego penisa”. Nadmierne spożywanie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w naczyniach krwionośnych. Wskutek tego zmniejsza się ich średnica, a co za tym idzie – przepływ krwi. Ponieważ wzwód polega na wypełnieniu ciał jamistych prącia krwią, nie trzeba chyba pisać jaki będzie skutek, kiedy tej krwi do omawianego narządu dopłynie zbyt mało. Wszystko jest dla człowieka, jednakże, jeśli chcesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra tanio
kiełbasę, tłuste mielone albo boczek w każdej postaci odłóż na specjalne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają sporo błonnika, który efektywnie wpływa na spadek ilości cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso i chudy nabiał, nie jedz codziennie żółtego sera.

Proste? To do działania, a raczej do łóżka!

Ochota na seks zależy w zasadzie od naszego nastawienia – jeżeli mamy motywację do podjęcia zbliżenia, gwarantuje nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to istotne nie tylko dla kobiet!), doceniani przez partnerkę a sama działalność seksualna jest zgodna z naszymi preferencjami, prawdopodobnie nic nie będzie przeszkodą żeby czerpać z niej jak największą satysfakcję. Jednakże instynkt seksualny, choć jest kwestią ducha, zależy jest także od możliwości ciała. cialis tanio
Wobec tego poza troską o właściwą oprawę zbliżenia, wskazane jest 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować wcześniej swoje ciało, aby sprostało zadaniom, jakie chcemy przed nim postawić. Istotny jest sen, ruch, zdrowa dieta i wyrzeczenie się używek (spożywanie zbyt dużej ilości kawy czy piwa działa niezwykle negatywnie na możliwości wzwodu, nie istnieje także coś takiego jak zdrowa liczba wypalanych papierosów – każda liczba szkodzi twojej sprawności seksualnej!).

Oprócz wymienionych w artykule sposobów, każdy z nas jest w stanie podać kilka własnych, które sprawiają, że ochota na seks wzrasta. Czy jest to nasz ulubiony typ wypoczynku, masaż, gorąca kąpiel: smakowanie smacznego i wymyślnego dania; miło i spokojnie albo aktywnie oraz ekscytująco spędzony dzień, czekanie na realizację fantazji erotycznej ustalonej wcześniej z partnerką… Nieważne jaki mamy sposób na odprężenie się i bycie tu i teraz z partnerem/partnerką, kluczowe jest aby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj viagra bez recepty

Pięć typów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno wiesz dobrze o tym, że ćwiczenia działają pozytywnie na stan zdrowia. Ale czy wiesz, że zajęcia na siłowni pozwalają również czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeśli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swoje seksualne możliwości, sprawność i wigor. Poznaj 5 typów ćwiczeń, które najlepiej udoskonalą twoje łóżkowe zdolności!
Podnoszenie ciężarów
Każdy lekarz powinien rekomendować trening siłowy pacjentom, którzy pragną poprawić jakość swojego pożycia intymnego. Ten wariant ćwiczeń pobudza produkcję testosteronu, który jest zasadniczym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski apetyt seksualny. Wybierz plan treningowy z takim obciążeniem, które sprawi, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Ilość testosteronu rośnie, gdy wykonujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. viagra bez recepty

Żeby ulepszyć jakość życia seksualnego, trenuj pompki, przysiady oraz brzuszki. Treningi budujące masę mięśniową wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając poczuć większe zadowolenie z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – dużo z tych grup mięśniowych ciężko pracuje podczas stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre również dla mężczyzn – pozwalają na przedłużenie stosunku i ułatwiają panowanie nad wytryskiem, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada też za trzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają sprawność mięśni dna miednicy, co korzystnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni używać mięśni Kegla, aby opóźnić wytrysk, napinając je zanim osiągną orgazm wiecej znajdziecie tutaj cialis cena